Vraag en Antwoord

Kijk hieronder voor veel gestelde vragen en hun antwoorden...

Staat je vraag en antwoord er niet tussen stuur ons een e-mail: info@wntweb.nl


HANDLEIDINGEN

Je kunt hier altijd de allerlaatste versies van de handleidingen terugvinden.

Klik hier voor een handleiding voor aanbieders.

Klik hier voor een handleiding voor afnemers (school, kinderopvang, etc.).

INLOGGEN

Hoe log ik in?

In de uitnodigingsmail voor WNTweb staat een link waarmee je kunt inloggen. We willen je vragen bij je eerste bezoek een sterk en goed te onthouden wachtwoord aan te maken voor jouw organisatie. Na bevestiging van dit nieuwe wachtwoord kun je voortaan inloggen met deze gegevens.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt.

Wanneer je vergeten bent wat je nieuwe wachtwoord is, kun je op de inlogpagina een nieuw wachtwoord aanvragen door op de link te klikken ‘Wachtwoord vergeten?’ Je krijgt dan automatisch een mailtje met daarin een nieuw tijdelijk wachtwoord. Het verzoek is dit wachtwoord bij je eerste bezoek aan te passen naar een gepersonaliseerd wachtwoord, speciaal voor jouw organisatie.

Ik kan niet inloggen.

Als je op de knop (rechts bovenin de header van de website) "Inloggen & aanleveren" hebt geklikt en vervolgens je gegevens hebt ingevoerd maar je kan niet inloggen!

Stuur dan een e-mail aan info@wntweb.nl en geef a.u.b. op (met vermelding van webadres) waar je probeerde in te loggen en stuur ons het e-mailtje vanaf het mailadres waarmee je wilde inloggen. Dan kunnen wij alle gegevens controleren en je stappen nagaan.

Ik heb geen uitnodigingsmail ontvangen.

WNME en SOB Westland hebben alle bij hen bekende adressen aangeschreven met een uitnodigingsmail. Controleer of de e-mail misschien in je spam-box terecht is gekomen. Indien je geen bericht ontvangen hebt, maar wel gebruik wilt maken van het aanbod op WNTweb, kun je inloggegevens opvragen via info@wntweb.nl.

Gebruikers Westlandcultuurweb

Gebruikers die al een account hebben bij Westlandcultuurweb kunnen op termijn met 1 account (en 1 wachtwoord) bij beide websites inloggen. Voor deze eerste fase is dat nog niet mogelijk. Wanneer dit wel mogelijk wordt ontvang je daarvan bericht.

ZOEKEN

Hoe krijg ik het juiste aanbod voor de juiste doelgroep?

Maak gebruik van de filters. Selecteer bijvoorbeeld de leeftijd, klas, groepsgrootte en thema. Dan komt het aanbod dat het beste daarbij aansluit duidelijk in beeld. Je kunt de opties dan vergelijken en direct boeken.

Ik wil het gehele aanbod zien.

Wanneer je geen filters selecteert (bij Thema en Doelgroep zijn de velden "Alle" wel groen), dan krijg je het volledige aanbod te zien. Dit maakt het zoekproces lastiger, omdat elke doelgroep zijn eigen aanbod kent, en ook binnen het aanbod een grote diversiteit is (bijvoorbeeld in groepsgrootte of tijdsbestek).

Kan ik ook zoeken op ‘naschools’ aanbod?

Zeker! Ook voor BSO’s is er uiteenlopend aanbod te vinden. Wanneer je selecteert op doelgroep BSO, krijg je daarna een onderverdeling naar leeftijd e.d. 

RESERVEREN

Mijn keuze is niet meer beschikbaar.

Het is mogelijk dat je gewenste activiteit niet meer beschikbaar is op de gewenste datum. Of het is zo dat je met meer personen wilt komen, dan is toegestaan. In dat geval krijg je ook een melding van ‘niet beschikbaar’. Probeer een andere datum of vul een ander aantal in.

Ik krijg geen bevestiging van mijn reservering.

Je reservering kun je altijd terugvinden onder ‘Mijn educatie’. De bevestiging van je reservering komt direct van de aanbieder zelf. Het kan zijn dat hier wat dagen overheen gaan. Wanneer de reservering wel in jouw overzicht staat, kun je ervan uit gaan dat de aanbieder binnen een week contact met je opneemt. Mocht hier iets mis gaan, dan kun je een e-mail sturen naar de aanbieder, zie contactgegevens bij de betreffende les. Krijg je geen antwoord, stuur ons een dan e-mail, zodat wij kunnen uitzoeken wat er aan de hand is.